dimecres, 30 de maig del 2007

La BBC i Youtube s'alien

La pàgina web de vídeos per excel·lència,Youtube, provoca un consum exasperat entre la majoria de gent enganxada a navegar per la xarxa. La influència de Youtube, empresa que fa poc temps va ser comprada per Google, no és cap novetat per als seguidors incondicionals d'aquest bloc, i tal influència l'està proporcionant fama i riquesa.

Ara, el gran monstre Youtube, s'alia amb la prestigiosa cadena de televisió britànica, la BBC, per a unir-se a la moda dels vídeos per Internet (fàcils de distribuir, fàcils de veure i amb una facilitat extensiva inimaginable). El món audiovisual està canviant, i ara el negoci és a Internet, on els mateixos usuaris són emissors d'informació a través de la xarxa. Però, alhora, els usuaris són uns grans consumidors capaços d'obsequiar a dos grans monstres de la comunicació (Youtube i BBC) amb una publicitat boca a boca que sempre ha ajudat a conquerir territori fins i tot als vídeos més estúpids de la web. Per això, és possible que els nous canals de la BBC (BBC i BBC Worldwide) a Youtube tinguin molta més audiència que la pròpia televisió britànica (que, espero, no perdem mai).

Article d'on s'ha extret la informació: La BBC s'alia amb YouTube per emetre via Internet